Saturday 13 April 2013

baby cot untuk our ratu

Hi everyone!

Ahad yang dingin ni korang buat apa? Suami dee kerja dari malam tadi kol 12 malam then kena sambung ot sampai pukul 4 petang. So, maknanye....dee dengan baby duk kat rumah diam2 sambil layan tv. ape boleh buat, suami kerja mencari rezeki untuk kami sekeluarga. Semoga dimurahkan rezeki suami dan diberi kesihatan yang berkekalan.

Btw, semalam sebelum suami dee pergi kerja, sempat die pasang baby cot. Dah lama kami beli di camy babyland sunway giza, kota damansara. Tapi, baru semalam suami dee ada masa untuk pasang. Baby cot ni datang dengan tilam jenama bumble bee. bewarna putih dan boleh laras. Maksudnya boleh tinggi dan rendahkan pengahadang tepi. Selain itu, tilam juga boleh tinggi dan rendahkan. Ini bermakna, secure la untuk baby kan dan boleh pakai lama.

Baby cot white colour,
 complete with baby mattress
Rm 589.00

Sebenarnya baby cot ni ada roda, tapi suami dee tak sempat pasang habis lagi dee dah snap gambar. Hehe...excited la katakan! Terasa macam baby dah ada je :)

Suami dee juga sebenarnya dah siap belikan kelambu untuk baby cot ni. Tapi dee rasa terlalu awal nak pasang coz nanti takut berabuk pulak. Dah la dee berpantang di kampung. Sabar ye papa....tunggu baby in the house! ^_^

7pcs embroidery crib set
Bumblee bee
Rm 489.00

Dee decided nak letak baby cot sebelah katil kami supaya senang nanti nak bangun malam bila baby nak susu kan. Hehe...

Kalau korang perasan, dalam baby cot tu ada embroidery crib set berwarna hijau dan putih. Ia mengandungi comforter, cot bumper 2pcs, fitted sheet, pillow, bolster and diaper stacker. 100% cotton dari bumble bee. 

Actually, suami dee teragak2 nak beli set ni sebab mahal sangat. Die prefer beli yang murah je tapi di atas godaan dee terhadap dirinya. Haha....akhirnya die ikutkan je la kehendak isteri tercinta die ni. Ekekeke....

1st time dee tengok set ni terus jatuh cinta. So, mana mungkin dee beralih kepada yang lain kan...kiranya macam cinta pandang pertama la. Lagipon, dee suka colour nya yang sangat tenang dan sejuk. Sesuai untuk anak mama yang bakal lahir tak lama lagi sangat suci dan bersih :) 

Mama dan papa sangat teruja menunggu kehadiran ratu hati kami *_^

0 comments: